پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5034
-
الف
+

زمان پخش جایگزین «گاندو 2» مشخص شد

سریال «هم‌سایه» به عنوان جایگزین سریال «گاندو 2» از نیمه شهریور روی آنتن می رود.

سریال 35 قسمتی «هم‌سایه» پس از پایان پخش فصل دوم سریال «گاندو» از نیمه شهریور روی آنتن می رود.

به گزارش آیفیلم به نقل از مهر، مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه با اشاره به پخش یک سریال جدید گفت: از مدتی پیش و همزمان با وقوع حوادث اخیر در افغانستان، پخش سریال «هم‌سایه» که پیش از این «نیمروز تا تهران» نام داشت، باتوجه به قرابت موضوعی این سریال با مسائل مهاجرین افغان در ایران، در دستور کار شبکه سه قرار گرفت و با همت تیم سازنده، ان‌شاالله پس از پایان پخش فصل دوم «گاندو»، این سریال از نیمه شهریور روی آنتن خواهد رفت.

وی درباره جزئیات داستان این سریال اضافه کرد: «هم‌سایه» به تهیه‌کنندگی علی پورکیانی و کارگردانی محمدحسین غضنفری تلاشی برای ترسیم همزیستی دو ملت در تمام این سال‌ها در قالب ملودرامی عاشقانه است و سعی می‌کند از زندگی و دغدغه‌های مهاجرین افغان در ایران بگوید.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه عنوان کرد: در تلاشیم فاصله بین آثار نمایشی شبکه سه با موضوعات روز را کم کنیم که «گاندو» و «هم سایه» نمونه‌هایی از این رویکرد هستند.

«هم‌سایه» با فیلمنامه‌ای نوشته تهمینه بهرام علیان و ارسلان امیری در 35 قسمت آماده پخش خواهد شد.

پیام دهکردی، شقایق فراهانی، مجید مظفری، فرید سجادی حسینی، مائده طهماسبی، آزاده سیفی، امیراحمد قزوینی، محیا دهقانی، شیدا خلیق، مهران رجبی، مریم کاظمی، جلال فاطمی و ناصر سجادی حسینی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم

تازه‌ترین خبرها از سریال‌های در حال تولید سیما

ا.ا/ ص.گ

نظر شما
ارسال نظر